top of page

Referanse

smoc_ai_320x320 (1).png

Vi hjalp SMOC.AI med å rekruttere til sin salgsavdeling, samt å finne en som kunne ta eierskap til inbound marketing for selskapet.

Selskapet

Gründerne bak SMOC.AI har bakgrunn fra Telenor-systemet og med en idé som egentlig skulle være starten på et nytt telekomselskap har de satt sine øyne på å ta over conversational marketing og reward marketing med solide muskler innen AI.
 
En dyp forståelse av å jobbe med “de tre store problemene” innen telekom har de rigget en marketing-plattform som virkelig sprenger grenser.
 
Ved å bruke SMOC.AI sin plattform får selskapene mulighet til å tiltrekke kunder til en rimelig penge, de holder på kundene ved smart bruk av conversational marketing, og de kan monetize sin egen trafikk ved å enkelt tilby den til andre via SMOC.AI sin plattform.
 
SMOC.AI så etter en som kunne ta ledelsen for sitt salgsapparat, være med på å bygge selskap og som kunne være med på den ekstreme veksten som var planlagt de neste årene.

Løsningen

Siden SMOC.AI var i en så tidlig fase var det enormt viktig å få inn en person som var en solid match på grunnverdiene til selskapet. I tillegg var det viktig å finne en person som både brant for startup-livet og hadde en brennende interesse for digital markedsføring. Dette med et solid fundament som talentfull selger ville gi den rette kandidaten.

Tallene

Målgruppe

186

Dialoger

62

Kandidater

9

Sendt til kunde

3

Tidsbruk

7 dager

bottom of page