Referanse
Vi hjalp SMOC.AI med å rekruttere til sin salgsavdeling, samt å finne en som kunne ta eierskap til inbound marketing for selskapet.
Selskapet
Gründerne bak SMOC.AI har bakgrunn fra Telenor-systemet og med en idé som egentlig skulle være starten på et nytt telekomselskap har de satt sine øyne på å ta over conversational marketing og reward marketing med solide muskler innen AI.
En dyp forståelse av å jobbe med “de tre store problemene” innen telekom har de rigget en marketing-plattform som virkelig sprenger grenser.
Ved å bruke SMOC.AI sin plattform får selskapene mulighet til å tiltrekke kunder til en rimelig penge, de holder på kundene ved smart bruk av conversational marketing, og de kan monetize sin egen trafikk ved å enkelt tilby den til andre via SMOC.AI sin plattform.
SMOC.AI så etter en som kunne ta ledelsen for sitt salgsapparat, være med på å bygge selskap og som kunne være med på den ekstreme veksten som var planlagt de neste årene.
Løsningen
Siden SMOC.AI var i en så tidlig fase var det enormt viktig å få inn en person som var en solid match på grunnverdiene til selskapet. I tillegg var det viktig å finne en person som både brant for startup-livet og hadde en brennende interesse for digital markedsføring. Dette med et solid fundament som talentfull selger ville gi den rette kandidaten.
Tallene
Målgruppe
186
Dialoger
62
Kandidater
9
Sendt til kunde
3
Tidsbruk
7 dager