top of page

Sammen skaper

vi lønnsom vekst

Vi finner de beste selgerne og markedsførerne til deg.

Med fartstid både fra å bygge egne vekstselskaper, internasjonale salgsmiljøer og de store rekrutteringshusene ser vi en mangel i markedet. For å vokse må du selge mer, og for å selge mer må du ha de beste selgerne og markedsførerne på laget. Dette er vi spesialister på. Vi finner kommersielle vesksttalenter som skaper vekst.

matthew-jungling-l3abtqeY38E-unsplash.jpg

Ingen stillingsannonser

bare god storytelling

Arbeidsledigheten er rekordlav og det finnes nesten ikke aktive søkere i markedet. Det betyr at du ikke lenger kan poste en stillingsannonse og håpe på at drømmekandidaten ramler inn. Du må ut og hente de. LinkedIn, Facebook, Instagram og de andre gir oss enorme muligheter. Rekruttering i dag handler om digital markedsføring. Vi må klare å identifisere, tiltrekke og konvertere kvalifiserte kandidater til de stillingene vi trenger fylle. Hos oss i Krut sitter noen av Norges fremste innen digital markedsføring, med årelang erfaring fra å skape effektive kundereiser digitalt.

Hvordan tiltrekker du deg de beste selgerne og markedsførerne der ute?

I dagens arbeidsmarked blir du vurdert av kandidatene like mye som du vurderer de. De sitter med enorme muligheter og tilbudene lar ikke vente på seg, så det er viktig at du på en konkret og tydelig måte dekker tre områder.

marcelo-cidrack-7jZNgIuJrCM-unsplash.jpg

Skipet

Se for deg at du står på en brygge og skal vurdere hvilket skip du skal seile ut i verdenen med. Skipet må være stødig, ha gode store steil og tåle en storm. På samme måte tenker kandidatene om ditt selskap. Sørg for at selskapet fremstår som det riktige krigsskipet for målet du har satt.

jon-ly-LK12XVJw2PQ-unsplash.jpg

Kapteinen

På samme måte som med skipet ønsker kandidatene i dag en leder de kan se opp til. En leder som kan lære de noe, en leder som kan tilby utvikling og utfordring. Rett og slett en kaptein på skuta som de er stolte av å jobbe hos, og som bidrar til at de kommer lenger på sin karriereseilas.

n-RFId0_7kep4-unsplash.jpg

Kartet

Det holder ikke lenger at ansatte bare får være med på reisen. De må vite hvor de skal. Hva skal selskapet utrette, og hvorfor er det viktig? Du må kommunisere et mål så tydelig som et kryss på et skattekart og kunne fortelle kandidatene hvorfor det er denne reisen de skal bli med på.

Våre kunder

Vi er stolte over å ha fortalt historien og bidratt til vekst i mange fantastiske selskaper i vekst.

Så, når passer det med en prat?

Vi vil finne ditt neste veksttalent. Klikk på en tid i kalenderen som passer for deg.

Teamet hos Krut

Krut-4.jpg

Niklas Lerner

Med over 20 års erfaring salg, salgsrekruttering og salgsledelse både nasjonalt og internasjonalt i hurtigvoksende selskapet er Niklas vår spydspiss på å hjelpe våre kunder med å bygge salgsavdelinger som kan flytte fjell.

 

Niklas startet sin profesjonelle karriere i det svenske Manpower og var med på å bygge det fra 100 til over 2 milliarder i omsetning. Her ble kjærligheten og forståelsen for vekst skapt..

 

Etter den ekstreme veksten hos Manpower gikk reisen videre til American Express, for så å ta ansvar for Corporate New Sales for Scandic i 2008. 

 

Med alt dette i baggasjen startet Niklas sitt første rekrutteringsselskap, Rbel, i 2011 også da med fokus på vekstselskaper.

 

Et brennende ønske om å digitalisere og forandre bransjen førte han så til å bygge softwareselskapet Instacruit som matcher kandidater med hodejegere, en software som fortsatt er med oss i Krut i dag.

Christopher Bechmann

Reisen inn i forretningslivet begynte tidlig, og allerede som 18-åring kom første selskap til verden (med Telenor på kundelisten). Kjærligheten for salg og gründerlivet var etablert, og etter 6 måneder på skolebenken for å bli siviløkonom, ble utålmodigheten for stor.

 

Reisen gikk til København for å være med på å bygge opp den norske delen av et callcenter. Og det var her døren inn til marketing ble åpnet. Når snuten så i 2014 vente tilbake til Norge var det med et nytt selskap i bagasjen. Nå var fokuset å hjelpe norske selskaper med å generere leads til sine salgsavdelinger.

 

Med kunder som Fjordkraft, Sector Alarm, NextGenTel og Tryg fikk Christopher virkelig innsikt i hva som skulle til for å bygge marketing som faktisk skaper inntekter og booster salget. Nå var ønsket å bli en ekspert innen digital markedsføring i Norge.

 

Inspiro Group ble stedet hvor dette skulle skje. Og de siste 5 årene har Christopher vært med på å forme dagsordenen for hvordan hypermoderne digital markedsføring skal gjøres.

Porträtt Chris-1.jpg

niklas@krut.no

+47 404 61 494

©2024 av Krut

Krut Growth Recruitment Group AS

bottom of page